Nastavení "Cookies"
Používáme "Cookies" k tomu, abyste si návštěvu na našich stránkách maximálně užili. Mohou sloužit k personalizaci obsahu a reklam, k analýze návštěvnosti a k zobrazení různých pluginů třetích stran (např. socialní sítě, online chat). S našimi partnery z oblasti sociálních sítí, reklamy a webové analytiky současně sdílíme informace o Vašem používání stránky v anonymizované formě. Bližší informace naleznete zde.
Marketing
Marketingové "Cookies" slouží ke sledování chování zákazníka na webu. Jejich cílem je zprostředkovat relevantní a užitečnou reklamu pro každého individuálního uživatele, čímž jsou výhodné pro všechny. (více)
Statistika
Statistické "Cookies" pomáhají majitelům webových stránek s porozuměním toho, jak se uživatelé na jejich stránkách chovají tím, že sbírají a reportují anonymní data. (více)
Technické
Tyto "Cookies" jsou pro funkčnost webové stránky nepostradatelné a zajišťují její fungování např. při navigaci a dostupnosti uživatelských sekcí. Tato stránka nemůže správně fungovat, pokud nejsou "Cookies" povoleny. (více)
Personalizační
Tyto "Cookies" pomáhají především personalizovat obsah např. nabídkou konkrétních produktů dle historie vašeho procházení webu nebo podle objednávek. (více)
Uživatelské preference
Monitoruje souhlas uživatele, k poskytnutí uživatelských dat službám Googlu pro reklamní účely(více)
Perzonalizační data
Monitoruje souhlas uživatele, k zacílení personalizovaných reklam službami (produkty) Googlu. (více)
Souhlas s použitím "Cookies"
Používáme "Cookies" k tomu, abyste si návštěvu na našich stránkách maximálně užili. Mohou sloužit k personalizaci obsahu a reklam, k analýze návštěvnosti a k zobrazení různých pluginů třetích stran (např. socialní sítě, online chat).
Vaše nastavení "Cookies" a další informace najdete na stránce nastavení "Cookies".
4.4.2023 se konalo již počtvrté klání servisních techniků Toyota a jejích dealerů. Technici se utkali ve dvou hlavních kategoriích - čelní vysokozdvižné vozíky a skladová technika. Nešlo jen o technické znalosti a dovednosti, ale také o využití moderních technologií, účastníci museli předvést i schopnost komunikace a chytrý přístup. Naši technici se v těžké konkurenci rozhodně neztratili. Děkujeme a gratulujeme našim zástupcům - Martin Motyčka se umístil na 3. místě v kategorii čelních vzv a Vláďa Dušek na 5. místě v kategorii skladové techniky.
čelní vozíky: 1. místo Milan Mistr, Toyota | 2. místo Daniel Roztočil, Toyota | 3. místo Martin Motyčka,
skladová technika: 1. místo Patrik Hájek, Toyota | 2. místo Roman Šoul, Toyota | 3. místo Jan Strakoš, Toyota
14 účastníků, dobrovolníků ze všech regionálních týmů, potvrdilo vysokou úroveň znalostí a naplnilo tak očekávání svých servisních manažerů, kteří měli hlavní slovo při potvrzení jejich nominace. Vítězové v obou kategoriích se probojovali do chystaného evropského finále. Prosadili se zkušení technici, kteří se soutěže zúčastnili již v minulosti, ale i nováčci. Zejména Patrik Hájek, vítěz v kategorii skladové techniky z Liberecka, předvedl vynikající znalosti a potvrdil, že systém školení Toyoty je na vysoké úrovni. Patrik pracuje pro Toyotu tři roky a teprve nedávno absolvoval tzv. Silver úroveň školení v rámci STEP (Service Technicians Educational Programm), interního systému školení, který je velmi důležitou součástí filozofie Toyota Service Concept. Milan Mistr, technik z jižní Moravy, zvítězil v kategorii čelních vozíků již podruhé a potvrdil trvalou úroveň svého mistrovství.
Při řešení úloh zahrnující pravidelnou údržbu, nalezení skryté závady, běžnou diagnostiku a konfiguraci baterie, kalibrace, nastavení stroje podle požadavků zákazníka a podobně museli technici prokázat pohotovost, intuici, odolnost při práci v časovém limitu a samozřejmě technické znalosti a perfektní orientaci v servisních manuálech a elektrických schématech.
Lukáš Chleborád, vedoucí týmu interních trenérů TMHCZ, uvedl, že nejen technické znalosti byly součástí hodnocení soutěžících: "Vedle nich byl kladen důraz také na dialog s fiktivním zákazníkem a zjištění jeho potřeb a stavu a chování vozíku před zahájením jakékoli servisní činnosti I v praxi je kontakt technika se strojem relativně krátký, zahrnuje prakticky test před prohlídkou, údržbu a závěrečný test funkčnosti. Jakýkoli nestandard se nemusí projevit. Proto je vzájemná komunikace prospěšná pro obě strany a zvyšuje kvalitu péče. Zákazníci jsou stále náročnější a technik musí prokázat i vysokou úroveň vystupování, zejména je-li u nového zákazníka poprvé. V rámci soutěže byl tento dialog důležitý pro odhalení simulovaných skrytých závad nebo potřebné úrovně nastavení vozíku."
Lukáš Chleborád podotýká, že úkoly v soutěži se neustále vyvíjejí a přes jistou podobnost jsou současně složitější a náročnější:
"Například i proto, že mezi 10 modely, které vyžadovaly servisní zásah byly hned 4 produktové novinky - hydrostatické Tonero, nový retrak či nejmenší model v portfoliu BT Tyro LHE130. Nároky zvyšuje i zastoupení nových li-ionových baterií, které se stále vyvíjejí a bez jejich znalostí se už neobejde žádný technik, protože stroje s lionkami už mají v portfoliu všichni. Cílem soutěže je tedy prověřit i adaptaci na novinky a nové technologické postupy při dodržování bezpečnosti práce. Všichni soutěžící náročné úkoly zvládli s minimálními rozdíly. Máme v týmu Toyoty i u dealerů velmi schopné profesionály. Ze soutěže získávám vynikající zpětnou vazbu a potvrzení, že důraz na soustavný důsledný trénink a vzdělávání techniků v rámci systému Toyoty je naší silnou stránkou i důležitou konkurenční výhodou."
Potřebujete poradit?
+420 494 590 100
prodej: +420 777 700 606
servis: +420 777 700 604
náhradní díly: +420 777 700 605
pronájem: +420 777 700 612
školení: +420 777 700 622